13 Januari 2011

terharu

tetiba plak nak terharu apa kes???

dah la lama x jengok blog nie

dah ada taik lalat, taik lipas,taik cicak dah pon...hohohoho

ye, aku sangat super bz wat masa sekarang....

nak describe lebih-lebih pon aku tatau nak mengarot apa

yang pasti, aku terharu...

semalam, pas masak, makan....aku dah letih....

niat ati nak gak jenguk2 esement yang belambak tapi tak tersentuh tue...

amik buku n pencil box...letak ujung sofa....

aku rilex2 dulu sementara nak stat study.....

then......

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

tidoq okeh....aku dah ghaib ke alam maya....

koi 12 kot laki aku gerak suh tidoq dalam bilik....

aku masuk bilik, tekejut beruk okeh...

beruk tekejut pon x macam aku...

hahahahaha...

laki aku...aku ulang skali lagi....LAKI AKU....

TULUNG LIPAT BAJU YANG TINGGI DAH SAMA CAM GUNUNG KINABALU TUE....

waaaaaa...i terharu....

tak sangke.....terkejut....

even dalam mamai-mamai pon aku leh nampak baju yang menggunung tu tadak, nie pulak kalau tengah segar bugar...

to my hubby, TQ VERY MUCH-MUCH LAH....


* p/s : aku x suh pon dia lipat, ingat tunggu weeken ja nak tarah bukit tue...tapi apakan daya, laki aku terlebih memahami.....even dia lipat konpom-konpom lah tak macam aku lipat, but I'm still appreciate that....thanks yunk

Tiada ulasan :