14 Julai 2014

World Cup 2014...tahniah Germany!!!!

Berakhir sudah penantian peminat bola sepak seluruh dunia....German menundukkan Argentina dengan 1-0...tahniah kepada team Germany + peminat-peminat fanatik German.....tahun nie aku tak sokong mana-mana team pun...cuma kadang-kadang terambik tau pasal bola sebab laki aku kan peminat bola.....dia penyokong tegar England....tapi disebabkan England dah tertewas awal lagi, makanya bertukar ke German....boleh je la papa....dari tak dak langsung....eh okei jugak sebenarnya World Cup time posa nie....sebabnya Pak Zul akan stay up...pastu dia yang akan panaskan lauk untuk sahur...aku bangun makan je....macam pagi tadi...kemain awal dia panaskan lauk....hahaha




World cup kali nie Brazil jadi tuan rumah.....world cup 5 tahun lepas memang aku sokong Brazil.....tapi menang dekat Spain....kali ni dah tak sokong, sebab aku nak fokus untuk study....exam wei, mana penting exam dengan bola....kang markah dapat bola je lebih cam mano.....takmau takmau macam tu....terus stress memikirkan result exam...arghhhh




Apa pun, tahniah Germany!!!!!!!!!

Yeah


Tiada ulasan :