30 September 2013

Ku Pilih Hatimu ;)

Lama menyepi tetiba buat entry jiwang.....errkkk....bukan, mood tak berapa nak okei nie sebenarnya....sebab kelas dah mula.....sem ni jauh pulak kelasnya, nun jauh ke Puncak Alam....alahai, jauh bebenor.....tapi kelas sangat bestlah....tak yah naik turun tangga cam kat Intec dulu...naik lif....surau okei...parking okei....jalan pun tak de la banyak roundbout + traffic light....smooth je....tapi jauh lah....

lecturer sem ni pun semua sporting...even ada yang mula-mula tu rasa cam hover kemain, tapi hokei la sebenarnya....seronok pie kelas....kelas first la katakan...baru muqadimah...nanti dah mai next class yang ada quiz bagai...mula la nak meroyan sengsorang.....sem ni dah berazam nak kena kaver balik pointer sem lepas..hikhikhik....


ingat tak dulu aku penah cita yang budak kelas aku sorang tu novelis.....dia baru keluarkan novel baru....Ku Pilih Hatimu tajuknye.....so, sapa-sapa yang memang kaki novel tu silalah dapatkan dipasaran yang berdekatan....aku beli jugak satu, untuk mak aku....mak aku kaki novel lani....siap ada satu rak buku khas untuk novel-novel.....muahahahahaha


so semalam lepas kelas saje je nak menggewdiks dengan novelis kita nie....Areila Sahimi....yang tudung biru tu...yang lain tukang beli novel je....support kawan-kawan beb! leh dapat diskaun....hikhikhikhik...

apa pun, tahniah untuk Ila....walaupun ko novelis, tapi sem ni bukan alasan ko tak mau jadik driver kitorang okeh....sem ni your turn....cooper aku tak larat nak mendaki puncak....setakat Shah Alam tu pejam mata lagi la....tapi jauh nye.....semalam ngan tak bawak smart tag, dekat pukul 8 baru sampai rumah....rindu kat anak-anak mama  T_________T


Tiada ulasan :