21 Januari 2013

Malee Classic Seafood

Sapa penah makan kat Malee Classic Seafood??? sedap tak??? kalau tanya aku.....SANGAT sedap!!! serius tak tipu.....Maless Classic Seafood ni betul-betul depan KPJ Kajang.....agak-agak makan banyak sangat, pastu pening kepala nak muntah or terasa kena keracunan makanan, lintas je jalan pie KPJ Kajang depan tu.....tak yah susah-susah nak pie klinik jauh-jauh....*hover kemain aku nie* ;)

first time makan kat sini, kawan laki aku bawak....aku dah la lapaq tahap gila, boleh pulak tunggu order sampai 1 jam baru sampai...hoih, baru nak tangkap ikan ka apa??? pastu terus beletiaq kat laki aku pasni tak mau mai dah....tobat tak mau mai dah....tapi, pie jugak...kalau balik dari KL, kompom sini la tempat kami isi perut....sebab SEDAP!!!letih berjalan tu tak terasa bila kena makanan kat sini....punya la sedap aku nak habaq...hahahha....

menu kat sini macam-macam....siap ada Set 1, Set 2 dan lain-lain......ada harga sekali....set 1 untuk 4 orang makan kalau tak silap, harga dalam RM96....ada ikan, tomyam pa sume.....baru-baru ni kami try set 2, RM100.....kemain sedap...dah la time kami pie tu cun-cun Maharaja Lawak Mega Final....memang penuh la orang....tapi kan, tak dak lambat sangat....maybe yang first time kami pie tue, order tak ikut set....tu jadi lambat...so bagi sesapa yang terasa nak makan kat Malee Classisc Seafood ni, better ambik yang set untuk dapat cepat....ngehngehngeh....



Kailan ikan masin
sedap....terasa ikan masin berketul-ketul




Tomyam campur kot
sedap jugak
tak kedekut bahan....ada ketam, udang




yang ni aku tak ingat apa nama dia
tapi serius sedap
nak kata macam daging burger pon dak, rasa macam isi ikan
terbaekkkkkkkkkkkkkkkkk




tengok ngeri sebab kaler merah menyala kannnn
tapi makan rasa nak nangis
sedap gilossssssssssssss
krap krup krap dalam mulut
rangup
terasa pedas, masam, manis
perghhhhhhhhhhhh
telan ayaq liuq aih




see
hat ni pon sedap
depa ni guna hantu apa ntah jampi aku suh puji
hahahaha




puyuh goreng
tak ingat rasa dia macam mana
laki aku perabeh
yela, adik-adik aku tak makan puyuh
aku ni tak sempat nak menikmati makanan sebab Zara mengamuk


Disebabkan makanan kat sini semua sedap, Zara mengamuk macam mana sekali pun aku sanggup jugak pie.....aku tunggu dalam qeta pon tak pa....bagi Zara susu, time dia dah ok, adik aku pulak ganti jaga si kecik tu.....then agak-agak dia mengamuk balik, aku lari masuk qeta balik.....ni la rutin harian aku...selagi anak tak besaq....berkorban apa saja

jadi, bagi sesapa yang dah ketandusan idea nak pie makan malam kat mana yang best, cubalah kat sini....aku sangat syorkan  ;)

terbaekkkkkkkkkkkkkk

Tiada ulasan :