17 Januari 2013

Alololololo.....suweeetnyeeee


alolololo....suwetnye laki bini nie.....kalau aku pun bukan setakat terharu, malah bersyukur sangat-sangat bila orang yang kita sayang dalam diam dia menyokong kita belajar, malah mendoakan yang terbaik masa exam....

aku ni dah tempuh 4 kali final.....quiz + test tak terkiralah berapa banyak dah aku ambik.....tapi setahu aku tak pernah pun laki aku nak bangun, duduk baca Yassin kat bini dia....yang dia tau, 'buat exam elok-elok, gud luck'....tu pun bila aku yang start wassup dulu yang hari tu aku ada test, quiz bagai.....kalau idok, tak de maknenyelah!!!!

last paper baru ni, lagi aku bengang....aku dah la exam pagi.....malam tu kompom-kompom la aku akan spend time untuk study, nak pulun apa yang patot last-last minute, mana tau kot ada yang termelekat kat kepala otak....laki aku boleh pulak keluaq lepak, sampai ke subuh.....dia ingat dia tu bujang kot....tak dak anak bini.....aku tak pernah nak larang dia nak melepak ka apa, tapi bertempatlah....aku dah cakap, kalau hari aku ada kelas, exam....malam tu tolong la spend time kat rumah ja....sebab aku nak study...boleh la dia tengok anak....ini takkkkkkkkkkkk....buat macam tak dak benda...aku call, tak jawab....bila wassup, cakap dah otw....pastu taakkkkkk jugak nampak batang idung sampai ke sudah....anak-anak aku pulak bukan dia paham mak dia nak exam ka apa....kalau dah terjaga, nak beriba, nak susu, tak kan aku nak biaq kot.....tension gila aku time tu....memang study tak masuk apa dah....masa aku keluaq rumah nak pie exam baru terhegeh-hegeh nak balik...elok la buat perangai macam tu....aku jawab exam pun ntah apa-apa ja...yela, penangan derhaka kat laki....kalau result aku sem ni kantoi memang sebab laki aku....hishhhhh, geram aih!!!! *urutdada*

SUWEEET KAN LAKI MAK!!!

Tiada ulasan :