06 September 2012

Selamat Hari Raya Semua ~ Raya 2012 ~

I'm cominggggggggggggg

dengan hapdate terkini....

rasanya masih belum terlambat aku nak wish

 'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN'

semoga dengan kehadiran Aidilfitri tahun nie, dapat merapatkan lagi ukhwah sesama kita....tak kira tua atau muda, miskin atau kaya, walau kat mana pon kita berada.....ceeewaaah, cam ayat iklan TV....muahahahaha

ye, dikesempatan ni jugak, aku memohon ampun dan maaf pada kalian semua, yang mana ada tersinggung, tersentap, tersakit ati dengan aku selama ni, sama ada secara sedar atau pun tak, 0-0 la kita ye.....serius, tak sempat aku nak mintak mahap awal-awal.....aku banyak benda nak kena pikiaq raya taon ni.....orang cuti seminggu, aku cuti 3 bulan....tu yang banyak ja nak kena susun itu ini....hahahaha....ayat cam hareeeemmmm....

anak-anak tengah tidoq, sempat la aku kodek blog sat....sementara brokben ni masih berfungsi...ni adik aku kalut nak kena pie umah abang aku la pulak, senyap la lagi aku pasni....dont miss me ya  ;)

dah, tak mau beletiaq panjang-panjang...eh, dah posa 6 belum??? cepat, selagi Syawal masih ada....selagi nadi masih bernyawa, buat la apa yang patut untuk bekalan kita kat sana


apa lagi, meh layan gambaq raya



Hepi Family 2012


Raya taon ni tema biru turquiose.....tapi ada yang tak ikut tema pon....termasuklah aku...
besa la orang preggy nie....tengok baju lawa dah...tanya saiz paling besaq sekali...bila try,hampeh + hampa....ada tangan dah ok, ketat pulak kat perot...bukan setakat KLCC, uptown semua aku cari...tapi tak dak yang berkenan...malam last sebelum balik kampung, kami pie The Mines....nak ambik baju Melayu papa dan Haiqal...time tu la aku dah macam lipas kudung pie masuk kedai tue, kedai ni cari baju....at last, dapat jugak...tu pun kat V-Mum.....kaler biru tak dak...ada sikit ja biru kat kaki....apa-apa je la..asalkan ada baju

T________T



sayang mak ketat-ketat



mak, kak chaq mintak ampun dan maaf  banyak-banyak...halalkan makan minum kak chaq




adik-adikku......wif Balqis




yang ni kena salam lama sikit
banyak nau dosa tue
abang,maafkan ayang eh




sayang kamoooo







luv dis pict



nak duet raya salam kaih




lagi sorang tak ikot tema
jenuh pusing Kulim cari baju
tak dak jugak hat berkenan....hoishhh, naseb bek tak terberanak




ciom  tangan lama skit...hat ni kaki powwww duet aku
ni dah selamat register kat UTM
tengah orientasi agaknya
abeh la hang kena buli...hahaha



lai-lai
sapa mau ini budak-budak



Haiqal yang mamai
`

berempat.....empat????
satu lagi dalam perot
bb tak mau keluaq lagi time ni




EXCLUSIVE :

nie ja gambaq pregnant aku ada sorang-sorang

sila abaikan background and decoration yang lain ye...hehehe



SELAMAT HARI RAYA


Tiada ulasan :