28 September 2012

back to school

alahai....lomahnya den bab nak stat kelas ni.....ouh, untuk pengetahuan, aku dah balik Putrajaya...bagi sesapa yang nak mai tengok bb Zara ngan abang Haiqal, dialu-alukan...meh la ramai-ramai...aku suka orang mai rumah...hehehehe....

hurmmmm, kalau ikutkan....Ahad ni aku dah start sem baru....sem 4....tapi memandangkan aku tak habeh lagi pantang, so abaikan dululah kelas nie...kang kelas kedua aku pie....lagipun memang tak ready apa pon lagi....pen ntah ada ka dak, yela Haiqal asyik main pen ja dulu....nak kena cek buku-buku lama, sebab sem ni ada Mandarin II...nak kena kodek balik yang lama punya....lomah-lomah....

apa pun, wake up husna...wake up.....bagi semangat sikit...anak dah 2....study kena lagi pulun la macam push anak time bersalin...eh??? hover je tuh....hehehe...nak kena ajak papa pie MPH lah...cari pen, pensil....yang mana dah tak leh guna....boleh jugak belek kad untuk Haiqal...dah semangat nak belajaq tu....kalau sebut abc, dan-dan jari mula mencari apa-apa perkataan dia nak tunjuk...dah tau bird, chicken, cicak....eh comel tau bila Haiqal sebut cicak....bukan sebut cak...dia terus sebut 'ci-cak'...tapi slang dia la...hahahaha

dah, tu je


*internet laju, tiap-tiap hari ai leh update blog*

Tiada ulasan :