03 September 2012

sakit

huwaaaaa....sakit...memang mencabar keimanan beranak kali ni....bagi sesapa yang ingin mengandung @ tengah mengandung,banyakkan makan makanan berkhasiat tinggi,buah-buahan....ada yang doc bagi ubat tu,makan je la....semua effect bukan untuk masa sekarang tapi time bersalin nanti.....macam aku...entah vitamin apa yang tak cukup sampai kulit aku jadi cam na ntah....alih2 aku jugak yang tanggung hazab pas bersalin.....huwaaaaa,sakit noksss...jadi ahkak-ahkak,jangan malas-malas nak makan ye....jangan pulak asyikkkkkk dengan fastfood ja,kang bb besaq,lagi susah nak push.....orang tua-tua kata biaq besaq kat luaq,jangan besaq kat dalam nanti susah beranak....macam aku jugak...dalam takot-takot bb besaq,tapi nasik tak penah tinggai...fastfood lagilah...sat kepci,sat mekdi...tu x campuq aiskrim lah,piza lah....memacam...macam la pas beranak nanti tak leh makan....kannnnn.....malam ni papa pulak tak dak...dah balik Putrajaya...disebabkan keadaan masih tak sembuh sepenuhnya,bb aku post tidoq dengan mak....haiqal aku post tidoq ngan adik aku....aku tidoq sengsorang sambil hapdate blog....

ehe

Tiada ulasan :