16 Jun 2011

Menghitung hari

jengjengjeng....lagi 4 hari, okeh....aku dah tak sabaq nie...ingat bb nak kuaq awai, tapi tengok tanda tadak pon...setakat sakit sikit2 ja....hurmmmmm, patot la orang cakap penantian tue satu penyiksaan, memang seksa pon dok tunggu si kecik nie kuaq....apak dia lagi la, siap dok mengeluh, 'hai, bila la nak kuaq nie'...moral??? ntah...heheheh...maybe ramai sangat orang dok tanya dah jadi bapak ka??? tu yang dia pon nek kalut tue...tapi halasan yang tak brapa bleh blah, 'tak sabaq nak azan nie'...boleh????

so, arini ari khamis...kalau bb kuaq arini pas Maghrib pon aku dah syukur...aku kalau boleh, tu pon kalau boleh la...nak bb nie lahir pada hari jumaat...dalam Islam, masuk ja waktu Maghrib dah kira hari baru kan? so aku tak kisah arini atau esok....tapi kalau dia tamau kuaq jugak, nak buat macam mana...kankankan

malam nie mak aku mai dari kampung....so umah aku akan meriah balik la, konpom2 weekend nie suma adik-beradik aku mai lepak kat umah punya....adik aku si Eqah pon ikot skali, dia nie tak penah gie mai umah aku semenjak aku kawen.  ni la first time, kesian...hehehehe

balik kepada tajuk asal...apa lagi tanda-tanda nak bersalin, ha??? letih dah nie...aku asal bangun tidoq ja, konpom cek kot ada ayaq ketuban ka, ada bleeding skit ka...tapi suma tadak pon...perot nie dah memang ke bawah sangat dah...bb plak mai lagi dekat ngan due date, makin kuat dia tendang aku....kadang aku rasa macam ada orang dok memaku dalam perut, ketung ketang....suweeeettttt  T_____T ...ouh ya, aku dah isi borang cuti...next week, aku dah start cuti dengan rasminya...tak kisah la bb kuaq ka dak, memang aku nak cuti...cuti 90 hari, okeh...aku dah kira ngam-ngam sampai pas raya, nanti aku dah nak start class, tu kena manage betoi2...kalau idok, rugi weh...rugi
esok, aku nak MC..muahahaha..bleh cenggitu? tapi tak tau nak cakap sakit apa...apa pon, memang aku nak cuti jugak...pepandai la ye...maka dengan itu, secara rasminya arini adalah hari terakhir aku kat opis....yahoooooooooooooooo

sekian


2 ulasan :

ch!natsu berkata...

sem0ga semuanya baik2 je ye.. bestnyer nak dpt baby..!!! huhu.. chin doakan semuanya selamat.. insyaAllah.. =)

zulhusna berkata...

tq2....aminnnn, semoga semuanya dipermudahkan