05 Mei 2014

I'm officially 27 years old

Alhamdulillah.....29 April lepas genap lah usia aku ke angka 27 tahun....muda??? tua??? entah....hahaha....apa pun, aku bersyukur, masih lagi diberi peluang untuk menghirup udara di muka bumi nie....masih lagi dapat menggalas jawatan mama, isteri,kakak, anak dan yang paling penting, hamba kepada-Nya....cewah ayat.... T______T

dan paling best....laki aku wish kat pesbuk....ayat kemain jiwang....hahaha....taon lepas aku rasa dia tak wish kat pesbuk....eh, wish ntah...lupa....banyak sangat makan bekas semut nie....heeeeee....


gittew   =)

Malam tu aku terlena awal....biasala aku...kalau boleh letak kepala, anak qeyau sebelah telinga pon kompom tak sedaq....gila terok kalau boleh lena....laki aku cukup tak puas ati kalau aku tengok aku lena....biaqlaaaaa....biasa dia tu!!! Pastu tersedaq laki aku dok kuis kaki, wish besday....dengan Haiqal dok tersengih-sengih kat sebelah....tengok jam, tepat pukul 12...zasss, tidoq balik

Pastu bangun pagi....baru teringat hari tu besday diri sendiri.....angkat bantal....tak dak pon hadiah...balik qeja pun cari lagi hadiah bawah bantal....tak dak jugak....tengok dalam almari pon tak dak...okei-okei....tak dak surprise kot taon nie....cumanya pie makan-makan....mak redho je.....asalkan pak ingat besday mak, mak dah hepi...*ayat sentap*

Pastu laki aku ajak makan luar....nak dijadikan cita, hari ulangtahun kejadian aku tu, aku ada kursus kat KSM....memang tak sempat nak online pon....dah habis kursus baru boleh online tengok tempat mana yang okei untuk celebrate....memula nak pie Palm Garden, tapi hari kejadian tu tak dak pulak buffet dinner....terus tukar tempat, Pullman again....ai like....hikhikhik

sampai ja kat Pullman, baru nak duduk tengok papa keluarkan hadiah...

satu untuk mama....satu untuk Zara.....yeay!!! dah boleh teka isi dalam tu apa.... ;)

Pastu apa lagi, kempiskan perot....banyak benda nak kena makan nie.....


so sweeeeeeeeeeeeeetttttttttttttt!!! 
ingat senang nak bergambaq cenggini.....hahaha



Zara yang  *semua benda nak buat sendiri*




Big Bos Haiqal yang semakin banyak akai



bibik pun kena hangkut sekali
T___T

Bawah nie semua gambaq makanan...layankan ajelah....ouh ya....kali ni punya menu berbeza dengan menu taon lepas....masa   besday papa...dulu Zara pun kecik lagi....kali nie dah besaq....dah boleh makan sendiri dah...dah boleh decide nak makan apa....ambik hat mana berkenan...tak berkenan campak buang....letih aku tengok dia makan...bersepah-sepah...mesti dalam ati adik waiter tu tengah menahan geram...grrrrrr















Bonding time
















































huwaaaaaaaaaaaa.....sedapnya....dah ler aku posa arini...terus rasa nak meleleh ayaq liuq....tapi, jangan percaya dengan first impression okei....ada yang sedap, ada yang biasa-biasa aja, ada yang tawar.....tapi bubur kacang dia memang sedap....tak tau la ikut tekak sapa, nampak bubur kacang terus ambik mangkuk, ceduk, makan sorang-sorang....nikmatnyaaaa....umppph, yummmehhhhh....

tapi service kat sini memang terbaik....tempat masih lagi selesa.....siap boleh berlari lagi anak-anak ai....pastu kutip batu hiasan, susun tempat lain...lagi berderau darah si adik waiter tengok budak-budak nie....bahahahaha...dan harga tetap maintain sama...tak naik sekupang pun dak....boleh la sekali sekala nak mai makan....

dan yang penting.......ucapan kat bawah ;-



Terima kasih papa.....
terima kasih untuk romantik wishes.....
terima kasih untuk hadiah.....
terima kasih untuk belanja makan.....
terima kasih untuk kasih sayang.....
terima kasih untuk sanggup menadah telinga dengaq ayang potpetpotpet....
terima kasih untuk perkongsian hidup kita....kisah suka....dan tak lari dengan kisah duka.....
dan semestinya, terima kasih atas segala-galanya....

Kepada yang wish besday, terima kasih banyak-banyak....tahun depan belum tentu aku dapat ucapan macam nie lagi....

terima kasih Allah atas nikmatMu, atas pemberianMu...



2 ulasan :

♥ bella nabila ♥ berkata...

ela pi sana makan nasi ayam dgn bihun sup food court ja ! T__T . blek kampung , makan kat refuel dgn de pauh ja . mana keadilan untuk ela ? ? ? T___T

zulhusna berkata...

hang selalu mai salah timing....ujung bulan nie mai plak...tunggu besday a.fahmi..hehehe