12 April 2012

kesian kan

tu je aku nak cakap....rasa cam baru lagi aku post gambaq retis pompuan yang cantik pada pendapat aku adalah Rita Rudaini.....harini, bukak Utusan online, tengok ada la gambar si Rita tengah susukan anak dia....


 *credit to utusan.com.my

dan statement kat situ mengatakan para wartawan tengah sebokkan diri nak tau pasal kes perceraian beliau.....serius, sangat kesian....macam-macam kita dengaq sebelum ni, tapi tak tau kebenaran di pihak mana....kalau satu pihak ja bukak mulut,kompom-kompomlah pihak yang sonyap tu dituduh buat silap...tapi itulah, kalau aku pon kompom-kompom jugak aku cakap laki dia si football player tu yang salah....*terus mengucap, sms laki aku tak mau bagi Haiqal jadik football player....biarlah jadik doctor ke, engineer ke, pilot ke...baru ada currrrlasssss gittew....hahaha*

apa pon, harap Rita bersabar eh.....sebab, tak guna kalau kita masih nak bersama dengan orang yang macam tu.....bak kata seorang Ustazah jemputan dalam Semanis Kurma, 'kalau perpisahan itu adalah yang terbaik, maka lebih baik berpisah dari bersama'....see, tu bukan aku yang kata.....buat apa kita nak simpan pen yang dah tak dak dakwat lagi dalam pensel box, buat semak ja....bek buang dalam tong sampah....begitulah ibaratnya.....tapi kesian anak-anak....baru nak membesar dengan bapak dia, tengok-tengok bapak buat perangai...ko tak sedih??? dah tu, sms tu pulak si laki Rita yang tak berapa nak cerdik tu, antaq time besday dia.....GILA.....agak-agaklah kan....memang bodoh nau...orang besday nak yang hepi-hepi, tak mau sedih-sedih....tapi kalau setakat ko nak sms bagitau benda tu, bek ko simpan kredit ko....xyah nak sakitkan ati Rita lagi...hushhhh...dah teremosi lak aku

buat Rita Rudaini, sekiranya ni jalan penyelesaian yang terbaik, harap jalanilah kehidupan selepas ini dengan sebaik-baiknya.....setiap yang terjadi, pasti ada hikmah.....dan Allah tak kan menguji kita kalau Dia tahu kita tak mampu nak tempuhi ujian tersebut....semoga Rita tenang, banyak-banyak berdoa....ingat Allah, ingat anak-anak....suami yang baik adalah untuk isteri yang baik...InsyaAllah

*tak berani nak komen banyak-banyak sebab rumahtangga ni tak selalunya akan tenang*

INSAF 

Tiada ulasan :