16 April 2012

baru nampak macam boboi

Sabtu baru ni, tinggai aku ngan Haiqal kat umah....laki aku keluar mencari sesuap nasi untuk kami anak beranak... ;)....eh, sapa-sapa yang nak beli kereta PROTON, roger aku eh....kalau tak mau beli, tapi ada member-member, sanak saudara, sahabat handai....pon boleh roger aku....sms tak pa, nak komen kat sini pon tak pa.....harga boleh dirunding...eh??? *pepandai ja aku ni....tapi sila-sila, jangan malu, jangan segan...tambah-tambah Proton Preve akan dilancarkan malam ni, bersiap sedia....gaji baru ujung bulan ni kankankankannnnn.....hehehehe*


dan disebabkan kami hanya berdua, maka Haiqal terpaksa menerima arahan dari Pengarah kecik molek ini...hahaha...Haiqal kena buli ngan mama...hoyeeeeeeeeee ;)
bukan buli pon.....rambut anak teruna aku ni dah makin panjang....pastu cepattttt ja berpeluh kat kepala....bila kuaq makan, ada orang tegur, 'perempuan ka???'.....perghhhh...sentap mak kau nak.....aku ngan muka penuh tak dak perasaan, 'bukan, laki....rambut ja panjang, tak potong-potong'....haishhhh....tak leh jadi ni....aku kena buat sesuatu....ngehngehngeh


sebelum mandi pagi ari Sabtu aritu, operasi potong rambut bermula.....


mula-mula, bagi anak umpan untuk dipegang supaya dia tak buas dan tak kena cepuk 





tak leh blah tengok muka Haiqal
muka kesian
tapi mama tak kesian pon
meh sini, potong tetap potong ye nak
hahahahaha








pastu sikat sikit bagi nampak clear yang mana nak kena potong
tengok rambut anak aku, panjang kan.....
tu tak tarik yang belakang telinga lagi, panjang sungguh
dah la rambut haluih


pastu apa lagi

zup zap zup zap zup zap




SIAP








okei, rambut dah pendek.....sapu sikit bedak bagi tak miang badan anak
kalau yang bertobek tu, buat-buat tak nampaklah
anak kecik, ko ingat dia nak duduk diam buat muka kesian sepanjang dok zup zap zup zap????


baru hensem kan

4 ulasan :

♥ bella nabila ♥ berkata...

waaaaaaaaaaaaaaa...comel gilerrrr ! cam mak ela T______T

zulhusna berkata...

PERASAN LAH M.ELA NI

yana berkata...

viva elite bape la agaknye harga tuh?

zulhusna berkata...

yana : nak ke??