21 Februari 2012

dinner for tonight

arini aku cuti.....sebab nak kena pie checkup....untuk apa??? saja.....dan aku telah dinasihatkan supaya mengurangkan makanan karbohidrat terutamanya nasik.....huwaaaaaaaaaaaaaaa...peberet tu..sari tak makan nasik rasa macam nak mati ooooo....hahahaha....mee pon kena kurangkan jugak....abeh la mee hailam pojaan ati, mee kari idaman kalbu, mee bandung baru jinak-jinak merpati belajaq buat......sadis-sadis

pastu, disebabkan nasihat itu, aku perlu mengambilnya dan berfikir ke arah positif

dan menu dinner aku malam ni adalah






















































rasa nak nangis tengok laki aku makan nasik lauk sotong kat sebelah....
T____________________T

2 ulasan :

mama leen berkata...

Check up apakah? Hehehe...

zulhusna berkata...

k.leen : hehehe...hanya zul yang tau ;)