03 Februari 2013

Konsert Anuar Zain 3 dekad Muzik,Cinta dan Sanubari

sebut ja nama Anuar Zain, kompom ada yang histeria....betol,tak tipu.....tapi bukan akulah orangnya....hehehe....eh sapa tau pasal konsert Anuar Zain ni? yang aku tau 16 Februari 2013 nanti....harga tiket dalam RM 698 kot.....entah betul entah tidak sebab aku bukanlah peminat tegar penyanyi nie..... ;)

kenapa tetiba aku update pasal Anuar Zain???? sebab aku tengok MHI Jumaat baru nie..depa jemput dia.....perghhhh, memang nak senyum ja bila tengok sesi temuramah tu.....manis,hensem,versatile,segak.......complete....naseb baek mak dah kawen....kalau tak, aku kot yang histeria bila tengok Anuar Zain secara live....hahaha

eheheh....Anuar Zain tengah live kat Melodi la....memang kuat sungguh jodoh dia.....hahaha







seeeeeeeeeeeeeeee
hensemnya........ala-ala Korean pon ada......tak senyum pon hensem, kalau senyum........alahai, hensemnyeeeeeeeeeeeeeeee double triple....nak sign!!!!! T________________T

lagu dia yang aku suka ofkos la Keabadian Cinta.....lagu zaman aku budak-budak dulu.....lani yang tengah fofular lagu Ajari Aku......sedap......sangat......serius.....tak caya????




percaya ?????
suweetnyeeeeeeeeeeeeee

Tiada ulasan :