22 September 2011

sayangilah bumi kita

lelong-lelong.....sapa mau beli ini pelastik.....lelong-lelong....ini pelastik sangat mulah loooo.....lu bagi 1 sen, wa kasi lu angkat ini pelastik sepoloh maaaa....lelooooooooonnnnnnnnnnnnngggggggggggggg!!!

fuh, penat kemain jadik amoi jual plastik.....gila babeng punya banyak plastik kat umah aku.....mula-mula, boh dalam beg plastik IKEA yang besaq tu, sangkut belakang pintu dapoq....lani, dah termuntah-muntah sampai tak leh nak sumbat....nak tutup pintu pon tertolak belakang balik....adoiiii, nampak sangat la yang aku nie memang pemalas tahap dewa 29,20,21........................................59 kan...muahahahaha

tapi, aku dah berjaya kempiskan itu IKEA punya pelastik maaaaaa.....wa sulah kasi buang itu, mana yang busuk, mana yang mulah, wa kasi buang....wa simpan selikit saja....sekalang pintu umah wa sulah senang mau bukak....sulah senang mau tutup....rajin kan wa  >____<

lu olang jangan buang itu pelastik suka-suka ati macam bumi ni bapak lu yang punya....eh, dah terpelat cina...mentang-mentang la sem ni aku belajaq bahasa mandarin...;)...tetiba hover...ni hau ma, aishiteru....eh???


nah hamik kau....gedabak punya banyak....suma aku dah buang...tapi ingat, jangan buang plastik sesuka ati......pie la pusat kitar semula...sayangilah bumi anda seperti anda menyayangi diri anda...ingatlah orang yang tersayang...pesanan khidmat masyarakat tadi disampaikan oleh zulhusna.fm......TET!!!!! * lapaq lapaq lapaq




~gambaq open house semalam tadak...so tadak la entry pasai open house...apa pon, tenkiu c.nin melanje makan...sedap...nanti wat lagi na~

Tiada ulasan :