07 Jun 2010

Sentuhan Pertama

Bertepatan dengan tajuk aku ' Sentuhan Pertama ', meh cini aku nk describe sket...Utk pengetahuan korang, sentuhan pertama ni bukan sentuhan malam pertama tau...ahakkkkssss...aku cume nk cite, nie la 1st time aku create blog...aku mula berjinak-jinak merpati dengan blog ni utk mengisi masa lapang aku kt opis yang sememangnya lapang...muahahaha (bos aku ada je, tp aku xde keje...ampun bos kalau baca nie)
So, dh nama pon sentuhan pertama, nampak gayanya byk benda la yg aku nk kena explore...kalau korang nk tau, aku dh draft post nie, tetiba lak hilang masa aku preview...kan dh kena cari idea len nk post...(tengok, nampak sangat aku x tau pasal menda nie)...
Aku nk tukar layouts, bila dh cari, lain pulak jadinya...nk letak gambar, kecik la pulak...mcm2 hal...nk itu, nk ini, dengan tenet yg lembbbbssss, membuat aku menjadi seorang yg penyabar di pagi isnin yg mulia ini....
Ape pon, kepada korang yg sudi membaca bebelan aku ni, aku ucapkan time kasih...kpd my hubby yg give me full support, thanx honey....
Semoge korang x muntah la ye membacanye....(",)

Tiada ulasan :