06 Ogos 2015

Nothing

Lama tak update blog kan.....kadang sampai satu masa, aku rasa nak berhenti dari dunia blogging....alaaaa, kalau aku stop pun tak dak efeknya....hahahaha...cumanya nanti kalau ada masa lapang, takut terindu pulak dengan ketukan jari jemari kat keyboard nie.....so, simpan je la niat tu dulu....mana tau, time ada baby kecik nanti betul-betul aku tak leh pokus dah kan.....baby??? wow, kenot wait......aku tak call lagi klinik untuk appointment 3D/4D scan.....kat area rumah aku tu, ada ja klinik yang buat.....tengok lah petang-petang nie ka aku call..nervous pulak nak pie checkup baby nie...macam-macam perasaan ada....takut, happy....harap semua dalam keadaan baik hendak-Nya

Mana gambar raya? mana gambar menu raya? mana gambar potluck raya? mana gambar open house???? mana wei....mana???? seriously, aku malas nak save dalam pc gambar-gambar tu...penuh dalam hp ja....tapi menu raya aku tak tangkap pon....bz berwefie anak beranak...muahahaha....ouh ya, last Saturday aku buat open house.....rasanya jemputan kali nie lagi ramai jemputan masa besday Haiqal.....tapi lauk banyakkkkkkkkkk je lagi tak habeh.....ramai orang datang, tapi lauk tetap banyak...maybe sebab untuk hari tu banyak ja jemputan open house....masing-masing pakat simpan perot, kang penuh dah tak leh menjamu selera kan....aku buat soto je pun....pastu oder nasik tomato dekat ex-babysitter Zara.....pastu oder fruit tart dengan wife opismate....yang lain-lain tu buah tembikai je....then sumi + sweets untuk bebudak.....eh lupa, buat bbq jugak.....kemain tamak semua itu ini nak buat....eh lupa, roti  jala pon ada...yang nie macam biasa, oder kat ex-babysitter Zara tu jugak... ;)

Bila makanan banyak tak habis, mula la sesi tapau menapau.....aku bagikan kat kawan-kawan Pak Zul, sebab member dia duduk kat rumah sampai ke 11.00 malam....rezeki depa la....pastu bagi kat family + jiran sebelah.....ayam bbq awal-awal lagi dah ilek.....aku buat 3 ekor je pon.....memang tak cukup la......ni dalam fridge penuh nugget + wadges...aku ada suarakan niat kat Pak Zul, nak buat sekali lagi makan-makan...tapi nak makan western ja....nak buat BBQ, goreng wadges, bakar  sosej, spageti carbonara ka, bolognese ka......sebab bahan banyak lagi...cili sos berbotol-botol Pak Zul beli....kesudahnya aku dapat reply 'tak larat lah'.....elleh, dia bukan apa....anak buah dia yang tukang membakar ayam hari tu....ni bebudak nie balik kampung, kang menyusahkan dia...tu yang dan-dan tak larat.....tengok lah, kalau tak jadi buat makan-makan, aku buat ngan family terdekat je kot.....nak jugakkkkkkkk buat kan even perot memboyot...hahahaha....ngandung baby girl kah???? jeng jeng jeng

gambaq tak leh upload, hp tak detect kat pc....caitttt

kbai...


2 ulasan :

Unknown berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Ida berkata...

Hi akak, akak macam menambahkan ahli keluarga. Kalau la nak pindah rumah yang lebih selesa dan memerlukan perkhidmatan menyewa lori boleh melayari link ini. Kami menyediakan perkhidmatan memindahkan barang pada harga yang berpatutan. Terima kasih.