15 Januari 2015

Hari bonus!!!

Assalamualaikum.....good morning guys!!!!

Kembali ke udara.....walaupun hari nie dah hari ke4 aku bekerja lepas 2 minggu on off on off pie exam, nampaknya hari bonus ni jugak la baru berkesempatan nak tengok blog.....

Aku dah merdeka.....yeay!!!! tapi bila terkenangkan paper last tu, tertelan-telan ailio jap......carrymark tak dak tinggi mana....paper pulak boleh tahan....aku jawab ikut suka ja...hopefully, ada belas ehsan dari lecturer.....tapi kan.....aku tak paham...ada sorang classmate aku, orang lain markah lebih kurang ja...tapi dia kompom markah mencanak naik sengsorang...ini tak adil....bukan sem ni ja, tiap sem yang mana kelas sama ngan aku, mesti tengok carry mark dia lebih dari yang lain.....tu tandanya apa tu??? dia terlajak pandai ka lect bias??? ekekeke


sesambil buat qeja....sesambil makan.....layan roti gardenia ni ja....rasa pelik....sebab selalu aku beli chocolate raisin.....ni butter....ada rasa masin sikit....tapi boleh je....dah 3 keping aku hadap.....hari bonus ler katekan....eh????

Tiada ulasan :