05 Julai 2011

OFF sat

hoye3....esok, insyaAllah aku akan balik kampung....berpantang kat sana....kesian mak aku, dah 3 minggu berkampung kat sini....kang rindu kat orang kampung ngan bebudak tadika tu kat tok teh depa nie....disebabkan kuning  Haiqal pon dah turun, aku pon dah leh  bejalan merata, siap sapu sampah, basuh baju bagai, so suma dah kira sihat walepatliat, leh la balik kampung.....hohohohoho

Haiqal lani dah ada akai baru....baru 12 ari okeh....apa yang aku prasan, kalau si kecik tidoq tak bedung, satu tangan dia konpom tepek kat pipi....tak kisah la kanan kiri....bila pikiaq balik, mana la dia dapat akai nie, baru aku teringat....time peknen dolu2 aku slalue tidoq letak tangan kat pp...turun pulak kat si tecik ni....muahahaha...so suweeeeeeeeeeeeeeettttt

so, disebabkan haku kat kampung....nampak gaya aku pon terpaksa becuti dari menghapdate blog wat sementara waktu...nak wat camno, kampung den xdek berukband bagai....tunggu adik aku balik cuti leh la...tapi aku memang tak berapa ngan berukband tue, lemmmmmmbbbbbbbb sangat....hilang sabau den...muahahaha

ni last entry wat sementara waktu...sila lap ayaq mata ye kengkawan....jangan sesedih....nanti aku balik, aku hapdate ler ape yang patot...yang pasti, konpom pasal anak la kan....  >____<

dan bagi mengubat rindu kengkawan kat aku yang dalam proses menguruskan badan nie, sila tatap gambaq nie....harap tak muntah sudaaaaaaaaa

















































daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

1 ulasan :

cik ayin berkata...

comelnya perot :)