Hangin ja aku dengan TM Point Kulim nie.....aku ada apply wireless streamyx bulan 7 dulu lagi, masa aku balik untuk attend kursus kat Hotel Seri Malaysia....pastu depa ada call nak suruh kontraktor pie umah, cek samada boleh pasang ka dak kat umah kampung....seminggu aku tunggu, tak jugak ada kontraktor call nak pie umah....dah tu bila aku call 100, mula la call aku cakap 'Puan ada buat report kat 100 ka?'...eh-eh, aku nak tau status permohonan aku ja....dah la direct line TM Point tak dak, abeh mau tak mau aku kena call 100 jugaklah....ni sampai ke sudah, SENYAP!!! hari tu call bukan main lagi cakap 'tak pa puan, sebab puan dah buat report, saya akan hantar kontraktor pie rumah untuk cek....kalau boleh pasang, on da spot jugak kontraktor akan pasang dalam minggu ni'.....ok, aku ingat lagi ayat tu.....at last, senyap balik....ni kali ke3 ka kali ke4 ntah aku call....dah tebal muka aku asyik call 100 nak tau pasal status permohonan ni.....susah sangat ka nak call bagitau fedback....tak mau pasang buat cara tak mau pasang.....aku pon tak dak la nak terhegeh-hegeh call tiap-tiap minggu....tu pon depa kata dalam tempoh 3 hari bekerja kalau tak call, suh aku call 100 balik....aku saja delay sampai seminggu....nak tengok kot depa call....tak jugak.....nak kena komplen kat mana ntah...men banyak....tak mau customer ka TM nie????....tak pasal-pasal pegawai customer services 100 tu yang kena potpetpotpet ngan aku.....hoishhhh, mengurangkan pahala posa aku ja depa nie
1 ulasan :
P ja tros kat TM tu. Cakap face to face. Depa memang camtu. Bila ada orang cakap nak jumpa manager baru tau takut skit.
Catat Ulasan